mys

tjabbbbaaaaa
mår ni göttans?
det gör jag mår toppen, jobbar tillräckligt mkt denna vecka, och jag ska vilken som dag helst flytta.. det beror på när mamma och gunnar har tid att hjälpa, så man har någon bil att åka i ;)
fick annars nycklarna idag, jag och angelica var dit en sväng och tittade, bestämde mig för att tapeterna är faktiskt jättefina, var lite skeptisk först när jag såg dom, men dom är typ en månad gammal och jag var bara inställd på att jag ville ha mörka, men dom som finns där nu är skitfräscha.

nu äre massa tråkiga saker som ska fixas, internet, tv, försäkring... osv
har stora problem med vad för internet jag ska skaffa, finns ju skitmycket att välja på... suck

Angelica och jag planerade även att när jag flyttat in så ska vi ta en pizza/film/mys/svull kväll..
Prova på utbudet på pizzerian som är typ två steg från min dörr, casablancas.. ska bli mys :)
längtar tills jag fått allt på plats, och tända massa ljus, ta ett bad, koka en kopp te, och mysa med john mayer i högtalarna, just nu kan jag ju inte säga att det är så myspys i mitt stökiga rum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback