mm härlig kväll

mm rolig och trevlig kväll som spenderats med hanna, danne, björn och elin :)
tacos stod på menyn, sen efter vare film som gällde, fast det blev aldrig så, vi såg tv och snacka en massa ist :)
Danne bor jättefint ! nice lägenhet, lite avis faktiskt, fast min lägenhet är ju i stan och det är ju nååågot bättre...

slapp dag på jobbet, fanns inte så mkt att göra.. dött kan man säga... men skönt, snart flytt, nervis? nja
ska välja någon tapet, men det finns ju hur många som helst? jobbigt om man ångrar sig :P
och som sagt, imorgon, IKEA, ska bli nice, dock kommer jag nog shoppa för mer än jag räknat ut att jag ska, fast ska försöka hålla mig i skinnet, hihihiii
ska ju in på monki och cubus och en andra massa klädaffärer med hade jag tänkt, om nu min mor orkar det ;o

kommer saknar dig hanna :(
tråkigt att du ska flytta ju, blä, vem ska jag nu ha roliga utekvällar med? eller svulla kebab med ;)
eller ja allt som vi gör, men hoppas på att man får komma upp och hälsa på och kanske dra en östersundsutgång..
utbudet på boys kanske är NÅÅÅGOT bättre än här? man kan ju alltid hoppas, heheh


någon som kommer ihåg denna? jag råkade halka in på den när vi titta runt på youtube hemma hos dannieboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback