mamma och dotterdag...

På tisdag är jag ledig, och då ska mamma och jag upp till sundsvall och bränna lite pengar, eller jag ska iaf bränna lite pengar... med betoning på lite? nja
ska köpa saker som soffbord, nattduksbord, bokhylla och sånna saker så det liksom går i stil med varandra.
För nu har jag lite ihopplock bara...
Ska bli mysigt att få umgås med mamsen en hel dag också, bara vi två... det var länge sen det.
Saknar henne :(

en ny matta, sängben, smarta förvaringssystem, nya påslakan, köksplock, badrumsplock osv är saker som jag också ska försöka plocka på mig i farten... längtar :)
ska smita in och se om man hittar ngt att shoppa också :)

nu blire tre kronor, är inne på tredje säsongen, HELT FAST
vill inte jobba vill bara sitta och titta på tre kronor!!!!! nästan iaf
tur att det finns 10 säsonger ! kommer ha något att kolla på ett tag iaf....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback