hungrig tjej

jobbat idag, jävligt slö dag måste jag säga!
skönt som fan :P
frontat hela butiken liksom :) ser så mycket bättre ut då...

Hade dock första lunchen så när jag sluta var jag vrålhungrig, ingen ville käka ute, så jag gick runt på hemköp i kanske 15 min, och visste fan inte vad jag skulle köpa, blev bara mer och mer hungrig....
Var sugen på ngt köttigt, haha
köpte iaf kyckling, som skulle ligga EN TIMME i ugnen, ja först så tog det ju typ en halvtimme för ugnen att bli varm, sen så var kycklingen inne i typ 1 1/2 timme, pga min nojja för att jag tycker kycklingen ser röd ut...
Men sen var den iaf bra, inte torr heller som tur var :P
sjukt gott vare !


mmm mycket bea och sen trocadero på de! YUM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback