Hemsk dröm

i söndags så drömde jag en väldigt konstig och jobbig dröm...
För det första så drömde jag att jag skulle tatuera mig (vilket jag skulle måndagmorgon)
och tatueringsstudion var inne i en icaaffär, och datorerna var liksom i frysdiskarna.
Han hade ritat upp svampen på ett papper och den var alldelses skev och ojämn, jag blev ledsen och deppa ihop..
Men så nöjd som jag är med min tatuering finns inte ord för ;)
så jävla snygg...

Sen så drömde jag att det var en sjukt många måsar inne på våran innegård, och av någon konstig anledning så dog dom när jag andades på dom, trodde jag, att dom dog allså.
Dom blev bara medvetslösa och vaknade sedan till liv för att hämnas på mig, men jag pratade vett med måsarna och dom förlät mig för att jag andats på dom... lite luddig dröm men jaja....


Kommentarer
Postat av: mamma

för mycket svamp...

2010-08-16 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback