Flötiiiigt

Har börjat på allvar med träningen igen, skönt! efter denna slappa/onytiga sommar...
har ju jobbat så har inte hunnit, skyller på det iaf ;) (känns ju alltid bra att ha ngt att skylla på)

Har köpt gym och jympa kort på friskis, ÅRSKORT
så nu jävlar hurrni
angelica har även köpt gymkort, så då kommer vi kunna peppa varandra
feeels gooood

Idag har varit en hektisk dag, vakna vid halv åtta ungefär, gjorde mig redo för att städa på thunman tools
var rejält skitigt där så jag behövdes kan man säga, sen efter ungefär 4-5 timmars städning så träna jag och angelica.
behändigt att thunman tools och friskis ligger typ grannar :)

Och nu sitter jag här, fast jag borde duscha och göra mig redo för middag på TEXAS, HÖHÖH
ska bli porrigt gott

nä nu blire duschen !
hörs ikväll när jag flötat texas, hihihiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback