Dagen då ångest står på schemat

Söndag brukar oftast innebära ångest, iaf för mig, antingen för att man ångrar ngt som inträffat under helgens lopp eller bara ren ångest. Mycket jag har i skallen just nu, ska inte dela med mig allt dock ;) Vet fortf inte vad fan jag vill med mitt liv, vad jag vill plugga, vart jag vill bo, eller vad jag vill jobba med. Det tär som fan att inte veta, en sak vet jag iaf. Vill inte bo i Hudik iaf! Den saken har varit glasklar väldigt länge nu, ändå bor jag kvar här. Har liksom blivit fast, och blir väll ett tag till antar jag. Jaja nu ska jag vika och stryka tvätt och bädda rent, för andra gången den här helgen :p höhööö Ska även fixa matlåda tills imorgon, vilket innebär att öppna en konserv med ravioli och häva upp det i en matlåda, ansträngande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback