Bra kväll helt enkelt !

Nice kväll minsann, först har jag varit ledig hela dagen (nästan) var och städade trapphus på dagen.
Och sen vid sex var jag på bio med Björn :)
vi såg

BRABRABRA FILM! bättre än jag trodde, var lite osäker pga trailern
Men den var bra! och mkt bra musik i den med :)


Sen efter så drog jag till angelica och steve för lite snack och tv-tittande :) så länge sen vi sågs ju!
förut bodde jag ju nästan där ;)
dom lovade att bjuda på mat snart igen, göttans

Jobb i tre dagar nu, sen är jag ledig i måååånga dagar, vilket är behöligt tycker jag, hihi
då blire flytt
måste bara "kratta" ihop alla saker jag ska ha till nya lägenheten, nice att jag har en så snäll och bra mamma som ger mig en massa saker som är tråkiga att köpa :) tack morsan!
saker som jag tycker inte är så roligt att lägga pengar på: damsugare, micro, bestick, osv osv,
sånt som man måste köpa... men tack för det morsan ;) löv ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback