sthlm baby

nu ä jag här, så himla underbart väder, fast det är samma som hemma, men ändå!
varmare här jöh
Liiite nervis inför morgondagen, det kommer bli stress!
Först ska jag ta mig ut till barkaby, pendel tåg - buss hoppas jag hittar :P
kul att komma försent...
Sen ska jag ta mig från barkaby till city, så ja jag kommer väll yra runt lite anar jag... men men kan inte hjälpas

dom här (snart) två veckorna har verkligen flugit förbi! skönt
kluven som sagt hur jag ska göra... många av mina alternativ verkar bra och roliga
men sthlm lockar ju mest nu. ska se hur det känns efter arbetsintervjuerna imorgon så
annars kunde gunnar fixa lägenhet typ nu åt mig i hudik, känns ju lockande..
hudik är ju roligare på sommaren också.
En pubis på bockarnas veranda en solig sommarkväll, låter väll HÄRLIGT?

nu blire fläsk och stuvade makkisar, PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback