schleten? redan?

Haha, två dagar på systemet och jag är trött, har väll inte kommit in i det ännu...
blivit intesivt, men jag klagar inte, jag vill vara trött och utmattad av att ha slitit och jobbat lite 
lyft en massa skrot 
Jag gick hemifrån klockan 09.40 imorse och jag kom hem 20.40 snacka om långt arbetspass ;)
haha näe men direkt efter jag slutat från bolaget så gick jag och städa trapphus, och nu sitter jag här, ska ta en dusch, äta ngt och sen däcka i sängen, det är the plan 

Tur att om jag nu skulle få jobb på systemet att det inte är heltid, (eller ja inte tur) men skulle man skulle nog inte palla, men allså jag har bara jobbat där i två dagar det är inte så att jag håller på att braka ihop om ni tror de ;) 
som sagt, det är på ett bra sätt som det finns mkt att göra osv men ändå :p 
heltid, nonon 
har ju mina trapphus också, skulle jag bara ha systemet skulle heltid funka, men liksom. ja
gunnars jobb städar jag ju också på. 
äh shit the same
tro inte att jag är lat eller så ;)
det luktar nybakat bröd, kanske för att det står en limpa eller liknande i ugnen och håller på att gräddas, jag som inte får äta bröd :( buhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback