Positivt!

helo gott folk, fan vad göttan jag har det här nere, mår bra som faen

på två dagar har jag gett ut 50 st cv´n, och det har varit till ställen som har varit intresserad av att ta emot..
För vissa har faktiskt tackat nej, osis för dom som missar en sån härlig person som mig ;)
mohaha
idag var vi ute i barkaby (en outlet) som vi ska tillbaka till imorgon för vi hann inte ge ut till alla affärer, sen vidare till Kista, har precis skrivit ut 25 st nya.. hoppas det räcker :)
Är så himla tacksam till Anna, som hjälper mig så mkt med detta, hon är en verkligen en pärla!

Även att många idag på barkaby var väldigt positiva, vissa hade inte lagt sommarschemat och tyckte det var passande att jag kom ;) mohahah
ser ljuset i tunneln!

har även träffat en speciell person ;) men inte den ni tror..
får se när jag åker hem, vill dock inte hem, kommer deppa sönder när jag åker hem, SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback