ojojojojojoj

hallooo, tomt vare här kan man säga, har så fullt upp i mitt liv nu så jag hinner fan inte med er folket 

Näe men seriöst så har det varit mkt på G nu senaste tiden 
Nu vet jag iaf sommarens planer, det är att jag (förhoppninsvis) får jobb på systemet 
Bor i min nuvarande lägenhet med patte och netto, mamma och gunnar ska flytta ut till fläcka så ska vi tre hyra av mamma, så fatta fett nice sommar detta kommer bli :) 
tre braiga personer, som har en fett nice lägenhet mitt i stan 
hoppas på en solig sommar med många härliga skratt, fast jag vet att det kommer bli många skratt, iaf när fetto och patte är med ;)
En sommar utan dess like, min sista sommar i hudik ska vara den bästa! 
nu ska jag försöka göra ngn nyttig middag, bädda rent i sängen. 
Däcka i sängen 
för att sedan kliva upp och slita lite 

Justija, ska kanske berätta om idag, timmarna flög förbi, och vips var klockan 18.00
allså för er som inte vet, jag ska praktisera på systembolaget i en månad nu, sköter jag mig så blire anställning. 
iaf över sommaren. 
Idag var första dagen och jag slet som ett djur, vill göra bra intryck :) 

så kom och handla vettja ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback