nej :(

Hejsan.
imorgon är det hemfärd, vill inte :( buhuuu
har shoppat mycket samtidigt som jag är nöjd över utdelningen av alla cv´n hoppas som sagt att NÅGON nappar
trivs så jävla bra här nere allså, sjukt, har inte någon hemlängtan.
Eller ja anette skulle varit här, då är jag hel <3
kommer bli jobbigt att vi kommer bo så långt ifrån varandra gumsan, men som sagt får båda ett jobb så kommer vi kunna hälsa på varandra mycket =)

sen det jag saknar mer är andra polare, och mina saker hemma, småsaker, som nagelfil, och vissa kläder (skor)
men annars så skulle jag kunna stanna här forever! haha
lättare att träffa nytt folk här nere med, ingen som har förutfattade meningar om en och likaså att jag inte har det..
och så många snygga killar det finns, ujuj bara välja och vraka, eller ja nästan iaf ;) haha !
nä men boysen hemma i hudik kan ju hoppa upp och sätta sig på ngt spetsigt, kommer vara lite mer kräsen nu när jag kommer hem ;)

 

Kommentarer
Postat av: neto

Har du en hel ny garderob nu Johanna?

Flytta inte från mig :(

2010-04-11 @ 21:53:00
Postat av: Hanna

Härligt!! men jag vill se dig i lite tightare kläder;) inte bara oversize ;)

Postat av: Anonym

Okej och varför? :p synd för dig fröken åker ;)

2010-04-12 @ 01:51:43
Postat av: Mamma

Hoppas jag är lite mer än en nagelfil

2010-04-12 @ 01:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback