katjiiiing

Hejsan, fan vad glad jag är, det är vår, jag mår bra. OCH jag har fått ett sommarjobb, 
bara för att jag är så jävla duktig på systemet så har chefen (efter bara två veckor av min praktik) redan bestämt sig för att jag ska få jobba där under sommaren ;) 
SÅ JÄVLA nice
Och idag var jag på bio, Clash of the titans, vääääldigt bra film! 
den var i 3D det var nice, dock jobbigt med texten... den förstörde känslan lite (allså den svenska texten)
för er som inte fatta ;) 

Väldigt bra ide anette och patte! mina framtida romies ;) 

imorgon är det provsmakning på jobbet, allså för personalen, hanna trodde man fick komma och provsmaka, haha rolig du är hanna ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag tänkte så som det är i mataffärer ibland... Att man får provsmaka lite ;) synd att så inte var fallet för då hade jag kommit :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback