haha knäppt

försökte som sagt ladda upp bilder här ju, men jag fick göra så att jag först laddade upp de bilder jag ville ha upp här, måste jag ladda upp på facebook först genom mobilen, sen spara jag bilderna från fejjan på datorn.
Och NU kan jag ladda upp dom här ;) krångligt värre...


 
Det vita linnet köpte jag, men inte den svarta tröjjan.. ångrar djupt för den påminner om en av mina favvoklänningar, som jag haft i ex antal år snart. så imorgon ska jag nog få den i mina ägor ;)

Efter att ha vandrat runt på solna köpcentrum i typ 3 timmar eller ngt, så höll anna och jag att svimma av blodsockerfall, så vi köpte oss en baugette, men fan. den var inte liten inte!
Lätt värt pengarna, men jag rapar fortf skagenröra, mysigt va?


gick inte att äta med händerna iaf :p!

Kommentarer
Postat av: jannina

Tänkte precis skriva att den liknade din favvoklänning! KÖP DEN, det är du :).

Miss u & håller tummarna att går bra gumman.

Postat av: neto

Söker du nå jobb? ;)

2010-04-08 @ 20:18:20
Postat av: Bloggerskan

jajjemen, söker som en tok!

det ser ljust ut :D

2010-04-08 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback