Glad påsk och sånt dära

MM äntligen hemma efter en mycket mysig påskafton som firats ute i brors stuga.
Jag känner mig uppblåst som en ballong i magen dock efter allt gott vi stoppat i oss, lamm, marängsviss,  mums! äter typ aldrig det, är egentligen inte ngt fan av det, men nu funkade det, det var porr i munnen, men som sagt jag kommer nog få besöka toa snart, höhö
Fick ett påskägg från mor och gunnar, godis och pengar, hihi dom är söta dom
passande med pengar nu när man ska till sthlm, ska sluta tjata i knoow, men händer ju inte så mkt i mitt liv. 

Nu när vi kom hem från jocke  så åkte vi ett varv på stan, och WOOW vad folk!
Kö på bockarna, stadt och radjos, fan sjuuukt mkt folk, tänkte att jag skulle känna att jag ville ut, men känns som jag inte missar så mkt, har ju haft så roligt dom senaste utgångarna så jag tackar och är nöjd. 
får ingen ordning annars.
Har fått en till sak att se fram emot också, (kanske)
ska kanske träffa en speciell person, skulle vara nice om vi ses :) får se om han hinner

Tre väldigt roliga bilder från idag, näe men sista är lite rolig :) 
Han fick fängelse för att han lurat ett antal restruanger på gratismat, ni vet när man klagar på maten typ så får man det gratis ist? så hade han gjort, han hade t e x lurat till sig 15 milkshakes för att han klagat på att mjölken var sur, haha sick! 
Iaf så skulle han få fängelse men eftersom att läkarkostnaderna skulle bli för dyra så slapp han... 
The perfect crime? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback