Fullspäckad kan man säga

En fullspäckad helg är nu förbi och jag sitter med fönstret öppet och dunkar musik, nyss så vare kim larsen som gällde, blir glad när jag lyssnar på han (och gasolin)
Tänker på danmark och sommar och på när man var liten..
Har åkt till danmark varje år hela mitt liv, och saknar det lite nu.. åker inte ner lika mkt nu beroende på att mormor är död vilket är tråkigt :( saknar henne..  

aja, fullspäckad helg vare, inte en lugn stund förutom nu, ska göra lite mat, se Top Model och sen bada
sen är det nog läggdags skulle jag tro 

I fredags vare utgång som gällde, perfekt utgång, perfekt fylla och inte var jag nå bakis heller! 
Dannyboy sov på soffan, eller gjorde han ;) haha
Så det var trevligt att vakna upp med sällskap, och imorse hade jag sällskap också :) anette och patte sov här, vi hade slumberparty igen, fast jag och anette är så tråkiga vi somnar i omgångar..haha
så mycket för pyjamasparty liksom, längtar tills ni bor här på heltid guys =) 

Fick lovord från chefen i torsdags, (vet inte om jag sagt de?)
iaf det gör mig mer taggad att jobba och ser fram emot en ny vecka med slit.
ska börja springa runt lillfjärn, hinner ju inte träna nu när jag typ kommer hem 18.30 varje dag 
dock vet jag inte om det är smart att börja springa nu, pollen ni vet... 
Tycker det kan regna lite då kan jag passa på att springa i regnet, hehe 

Top model nu! bäst
två babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback