Tre bitar godis

Ibland är man dålig på att äta, men svulla är inga problem ;)

Nä men som igår, åt en fetaostsallad på morgonen (mums tror det blir en sån snart)
sen åt jag inget på hela dagen förän vid sju då åt jag ravioli.
så igår var det 8 hela timmar efter frukost som jag inte åt någonting.
SJUKT
sen idag så vakna jag, tog tre godisar skynda mig till trafikskolan och sen städa trapphus.
Och nu sitter jag här, och jag är inge speciellt hungrig, men när jag tänker på min goda fetaost sallad så kurrar det nog allt lite i magen.

Snorig och jävlig är jag...

JUSTE igår var ju jag och snyggingen på bio, Inglorious bastards.
Jag trodde faktiskt att den skulle vara bättre, allså, den var ju inte dåligt.
Men jag hade förväntat mig mer komedi, mer skratt.
Men ICKE

Nu ska jag äta min förbannade sallad och se top model. eller kanske någon film.

och ni när man är täppt i näsan, använd otrivin MENTHOL
SÅ JÄVLA BRA, det ända negativa är att den är en aning stark.

ONT SKA MED ONT FÖRDRIVAS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback