Sodastreamad Oboy?

Igår kom mamsen och Gunnar hem från sthlm,
Gunnar hade köpt en Sodastream :D
Jag och Gunnar har velat haft det hur länge som helst, men mamma tycker att det är onödigt.
Men nu så har vi iaf en :)

Det är nice, lite onyttigt kanske, men man får försöka hejda sig lite.

Och igår när jag var med Fettot och Patrick, så sa Patrick att enda sen han hört, Robert Gustavsson (tror jag det var)
sjunga om sodastreamad oboy så han velat prova det, tror faktiskt att jag ska prova det någon dag.
Låter lite konstigt, men det kanske är en smakupplevelse utan dess like ?

Vad tror ni om att sodastreamad oboy?
gott eller hur äckligt som helst?

Mitt personliga tycke om detta kommer komma inom en snar framtid ;)


Såklart har vi den snajsigaste :)


Kommentarer
Postat av: Patrick

Haha nice :P Det va Björn Gustavsson!! :D



Men jag vill också testa!

2009-09-01 @ 14:18:24
Postat av: Johannie

Haha, det visste jag ju, dum jag är, när han sjön den till Carina Berg....

Men samma efternamn iaf ;)



Ja vi måste prova någon gång, kanske nästa gång vi gör langos, då får du hänka på anette så provar vi !



2009-09-01 @ 17:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback