Hua

Hejsan, förlåt om bloggningen blivit lite dålig nu på sistonde.
Men jag har en jäkligt bra anledning, mitt virus på datorn vill bara inte försvinna så det ser ut som ag måste omformatera den så allt försvinner.
Inte för att det är ngt jag kommer sakna, jo kanske alla mina säsonger med Top model :(

Snart blire övningskörning på trafikskolan.
Det börjar närma sig ett slut nu, om två veckor är det halkbana och uppkörning, inatt drömde jag att ag missade halkbanan och allt sket sig....

Men det tror jag verkligen inte att det gör, man ska se det postivit, right?

nu sitter ag vid mamsens dator, äter två väldigt goda rostade mackor och dricker en ännu godare juice,
brämhult hallon, MMMUUUMS

aja kanske ska göra mig redo för körning, om ni är ute och crousar på e4an skulle jag nog skippa det nu en timme framöver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback