Gladgladgladglad

Hejsan kära vänner, fiender eller vad nu det är för folk som läser denna folktomma blogg.

började jobba med mamma i söderhamn igen, i måndags
fast bara i två veckor.
men bättre än ingenting, hoppas på att jag får jobba lite längre.
Mamma tror det

bra med caaash ju

snart ska jag iväg till körskolan, och jag ska boka halkbana, terioprov och uppkörning
jag har ju varit jävligt seg när det gäller körkortet, lat.
Hela sommaren har jag skjutit upp på det.
Men nu så äre lite bråttom
19 oktober går mitt körbevis ut

Skulle bli överlycklig om jag får det där jävla förbannade körkortet !

Då blir man lite mer fri, och då kan man dra ifrån den här hålan.
Fast just nu så känner jag inte lika mycket att jag vill sticka när Simon är så underbar som han är :)

Men körkort vore nice iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback