En dag

tänkte beskriva en dag på mammas jobb, kul va? haha nä men det som är lite pain är att alla dagar ser oftast exakt likadana ut.

04.30 klockan ringer
05.00 upp, frukost
06.00 åka
07.15 framme, börjar med helvetet
09.00 mer frukost
09.30 jobba
11.30 LUNCH
12.00 Promenad (friskvård som det så fint heter på jobbet)
12.30 Jobba
14.00 Fruktstund HAHA nä men fikapaus
14.30 jobba
16.00 - 16.30 hem
17.00 - 17.30 HEMMA

så ja, kan inte klaga, vi har ju många pauser om jag säger så :P
men "jobbet" är väldigt tärande, inte hitta akterna papprena ska till, jag lovar, man kan leta efter en person i en timme.
Folk som inte skrivit hela sitt personnummer, folk som har 1,2 eller 3 akter
ja, ni kanske inte fattar så mkt men det är hjärndödande iaf, när man kommer hem är man helt slut i skallen.
Och nu ska jag övningsköra, GOOD LUCK
hinner precis hem till Idol :D
najsnajs




Ett papper tillhör en person, ett personnummer
Då kan ni tänka er hur många personnummer jag sitter och slår in på datorn ;)
Om jag själv skulle gissa, tusentals
men inte så att jag klagar eller så, väldigt soft och fritt jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback