Dött i bloggandet

Haha ja det kan man ju verkligen säga, men mitt liv leker lite just nu.
så då har man inte tid att uppdatera lika ofta.

har en liten kittlande magkänsla, och jag är glad mer än vad jag brukar.
Tror att det beror på Simon, har sovit med han och varit med han hela dagen,
men ändå saknar jag han som en toook.
jobbigt.

Ja iaf, nu är det ju marknaden, och hudik är överbefolkat med människor.
det är ju även crousing och kristet utseende (på böcks)

så ja, det är lite livat utanför mitt fönster just nu, men jag överröstar allt det med att dunka på
Aqua - back to the 80´s (lyssna på den, rolig text)
"When M&M (eminem) was just a snack, and Michael Jackson´s skin was black"
höhö

köpt en väska och filmer på marknaden, imorgon kanske det blir något mer
Fick nämligen lite cash av far idag när han svängde förbi, han bjöd även på Hot Chili :D

Köpte 6 ganska bra filmer
* Dumpad (forgetting sarah marshall)
* Pineapple Express
* Balls of fury
* All the boys love Mandy Lane
* Björn Gustavsson - Ett livsverk

Så nu jävlar blire film !
först lite top model
(nörden!)

PÖSS


Kommentarer
Postat av: neto

Men åå. Varför valde jag den sämsta dagen.

2009-09-06 @ 16:31:27
Postat av: Anonym

ja jag sa ju att du skulle vänta ;)

du var för ivrig

2009-09-06 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback