De små tingen

Fan vad tråkigt jag har, och vad pigg jag är.
Sitter och lyssnar på Hanson... MMM BOOOP
Skulle vilja dunka, men skippar nog det vid detta klockslag....

Anette gick för en stund sen och jag har diskat och plockat lite i köket, jag har även gjort iordning kaffekokaren för mamma så det är bara för henne att slå på den när hon vaknar.
Ibland är man bara för gullig.
När jag gjorde det så tänkte jag verkligen vad de små sakerna man gör i vardagen gör en så mkt gladare.
Som nu, mamma kommer nog bli väldigt glad över den där lilla saken.
Jag gör gärna saker så mamsen är glad, för när hon är på dåligt humör är jag också det....

Ja så om ngn känner för att komma med frukost på sängen till mig imorgon så skulle jag nog kunna leva på det ett tag, en dag iaf ;)

AJAJAJAJA
ska titta igenom lite gamla pics nu, ska slänga upp lite på fejjan.
Men det blir inte föränn imorgon, tyvärr
och jag ska vara snäll, anette ;)

Kommentarer
Postat av: Neto

Haha tack Johanna. Gamla bilder är inte alltid så trevliga

2009-09-15 @ 13:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback