Bo hemma

Bo hemma kan vara helt underbart och ett rent helvete, man får god mat, tvätten tvättas (av en snäll mor)
allt finns alltid hemma (schampo, tvål, toapapper osv)
hyran betals, haha
sen äre ju nackdelar också, som typ när man vill ha fest, ja eftersom det inte är bara min lägenhet så måste jag fråga om lov.
Man är inte ofta ensam hemma, när man väl är det så vet man aldrig när dom kommer hem.
Jag har inget lås på mitt rum så om jag vill göra privata saker som, ja ni vet ;)
så vet man aldrig när min mamma ska komma inspringandes, och extra jobbigt är det nu när man vill mysa och så med Simon.

Men ja, det är mest positiva saker med att bo hemma, och att bo där vi bor.
Mitt i stan, fin lägenhet och jag älskar mitt rum. Kommer nog fälla en tår den dagen vi flyttar (när nu det blir)
Bott här hela livet och ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback