Sommar, vem säger nej

nu har vi haft snö och vinter så det räcker, tycker ni inte? 
joo det gör ni, jag vill använda vårjacka. eller gå på stan i bara klänning utan massa lager med kläder.

saker jag vill göra i sommar är många, men sova under bar himmel skulle vara nice 
festival, ja tack 
the kooks 
JAAAA TACK 
Sena sommarkvällar med människor man gillar
grillning 
stugan med brorsan 
fläcka med mamma och gunnar 

framför allt vill jag lära känna massa nytt folk 

nu ser jag spårlöst, jag är så himla blööödig. 
gråter jämnt, spelar ingen roll hur insatt jag är. 
jag bölar som en liten femåring över att dom förenas med personerna dom letar
har en liten tår nu redan.
fjant.

kanske borde krama kudden. vill ju inte köra repris på gårdagen. 
la mig 00.00 och vakna 04.00 
usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback