Shoppaholic

Min mamma tycker jag shoppar mycket.
men hon vet inte vad mycket är 
för jag har inte råd att shoppa mycket 
visst förut när man hittade kläder så shoppade man ju, men nu finns det fan inget att shoppa i den så kallade staden hudik.
Och jag är inte så stort fan av att shoppa på internet, jag vill känna och prova kläderna så jag vet hur dom sitter. 

Shoppade nyss lite ansiktsvård, eller ganska mycket 
köpte saker för 260 spänn 
så hoppas att de är bra saker fick ändå ganska mycket för 260 
* Fuktgivande scrub mask 
* Rengöringscreme 
* Fuktivande creme x2 
* Täckstift 
* Mascara från lumene
* Förebyggande rynkcreme (ja känns deprimerande att man måste börja tänka på sånt nu) 

Sen fick man två extra saker på köpet 
* 3 produkter i prova på storlekar 
* En till mascara okänt märke 

7 saker till fejjan för 260 spänn är ju billigt som tusan 
Yves rocher är bra grejer. yes. 

FAST inte nog med det, så måste man betala med visa, och eftersom jag inte har det frågade jag om mamma kunde betala så betalar jag henne sen. så gjorde hon det och sa att hon bjöd mig på det. 
:D 
då blev det ju ännu billigare 
greeejt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback