Segass

Fan vad sega dom är. 
skulle hämtat mig för typ 40 minuter sen. 
men dom segar på sig 

Jag har tråkigt 
komkomkomkom 
äter snart upp godispåsen jag tänkt ta med mig. 

Längtar till tisdag 
då ska jag och mamma åka färja och supa slåss och bara partaja bara sådär som vi kan 
Och jag ska få träffa min syster !!!! ahhh 
MYS 
FÄRJA 
JA 
LÄNGTA 
Dock är det ju en tisdag, så det kommer ju vara vi och panschisarna, 
lite bingo och lite kaffe, men det tar vi när båten åker mot sthlm igen. 
Natten är ung. och vafan snackar jag om. 

Och en sak till, jag vill bara ta alla mina pengar som jag ska ta körkort för och shoppa loss, tatuera mig och skaffa lägenhet 
men fan 
man får ju inte alltid som man vill 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vill du tatuera?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback