Langos

OHJA 
ikväll ska Anette och hennes pojkvän komma hit, och vi ska äta LANGOS 
JAG LÄNGTAR 
ohja 
ohja 

Gunnar är och handlar nu och jag har storstädat mitt rum, så nu kan man vara här inne igen. 
eller egentligen hinner nog inte mitt rum bli så särsklit skitigt 
men nu är det ännu renare iaf 

Vill spola tillbaka tiden till tisdagkväll 
ja tack 
Mamma är taggad och vill åka engång till, även fast hon låg bakis i två dagar, MOHAHAH
längtar även tillbaka efter alla roliga människor från borås 
MMM, vi fick ju 4 STYCKEN allså 4 stycken fribiljetter till viking line cinderella
Och man får en biljett när man handlar för 700 kr så. ja mamma shoppade loss kan man säga
egentligen skulle vi haft 5 stycken. för jag handlade för 800 men fick ingen.
Hade jag gått tillbaka och sagt till hade jag fått en.
men dumma johanna gjorde inte det. FUU


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback