Hudik en torsdagskväll

idag har varit en bra dag, sol och anette har fyllt det mesta av min dag. 
Först satt man och tittade när angelica slet som ett djur på frasses, stackarn. 

NU sitter man här och jag riktigt längtar tills att få krypa ner i sängen. 
Påvägen hit så såg jag ett busslass med massa fulla gubbar, en torsdagskväll? 
Dom blev avsläppta vid stadt, och några vinglade iväg mot bockarna tror jag. 
Säkert riktig mycket folk där ikväll eller vad tror ni ;) 
igår var det iaf fart där iaf, jag var ju där så liksom, vart är alla om inte på bockarna en onsdagskväll ? huh huh 
Kvällen var riktigt lyckad först bjöds det på tacos hos danneboy, alltid lika trevligt. sen så fick vi skjuts in till hanna och där fortsatte galenheterna. och en massa saker som är barnförbjudna. danne blev lika galen som vanligt. den stjärnan. 
Sen på bockarna var allt roligt, och man lyckades faktiskt att avsluta kvällen med en efterfest hos ett gäng sköna människor. 

Efterfest är bäst 

Idag så fick jag en tanke som skrämde mig lite, 
jag tänkte att jag faktiskt längtade efter när jag får barn och man, och hus, hus? nä inte hus
kommer nog bo i lägenhet hela mitt liv. 
aldrig riktigt förstått mig på dedär med hus 
jag är ingen huskvinna. 
visst skaffar jag mig en kar med ett fett bankkonto och han vill köpa värsta villan med lyxbadrum så är jag ju inte den som tackar nej. 
men annars kan jag avstå. 
Jag ska ha en stor familj, minst 4 barn. 
och det ska inte var typ 15 år mellan dom som mellan mig och min bror. 
haha tänk att vänta 15 år mellan varje barn, då kanske jag borde börja snart med första, nej nej bara några år emellan.
Så kommer man få många barnbarn, som är livets efterrätt. och det förstår jag varför det heter. 
Linnea och calle är verkligen små goda desserter och förstår verkligen att mamma är så glad som hon är när hon får vara med dom. 
längtar, men bara lite. 

Yttrest lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback