Efterfesta med The Kooks

En gång så drömde jag att jag var på eftefest med the kooks, allt var rätt luddigt.
men kommit ihåg att jag var intresserad som tusan av sångaren Luke, men ändå så var det gitarristen 
Hugh (lockig rödhårig) som stötte på mig. 
Ingen av dom två snyggaste stötte, synd 
haha 
det var en sån dröm som man inte ville skulle ta slut, och justja, mamma var också med, vi åkte i deras minibuss. 

Dom skulle till en spelning, och vi såg scenen från en bil på en liten väg där vi åkte och jag tänkte hur stolt jag skulle vara när jag klev ut från bilen med THE KOOKS. 
haha 
vadå besatt 
Sen efter spelningen som jag inte såg, utan jag väntade backstage, yeah, 
då festa vi till det, och det var då Hugh flörtade med mig. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja tänk om man hade en flickvän som drömde såna saker om sig

2009-03-11 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback