Bakis hela dagen och ett skadat knä

Så var man bakis, igen... 
Efter en lyckad kväll, som innehöll lite av varje, 
framför allt många skratt, mycket zorro, och mycket singstar. 
en lyckad fest 

Och som alla andra gånger när jag har på mig högklackat på fyllen, så har jag nu ett uppskrapat knä.
inte så skönt, jag känner pulsen slå och det gör allmänt ont. eftersom min smärtgräns är väldigt låg så hänger jag läpp över små skador, fast skulle ni se mitt knä så skulle ni också hänga läpp.

Mer lyckade fester hos mig hoppas jag på i framtiden. 

denna vecka när jag varit ensam, har jag även varit hundvakt, och tror inte jag skrattat så mycket åt en hund som åt zorro, 
han är så rolig och go, har små knäppa saker för sig. 
hehe, bland annat när han är törstig så skäller han (eller gnäller) sittandes i badrummet, då vill han att man ska slå på vattenkranen, så hoppar han upp lite sådär halvsmidigt och dricker, medans så viftar han på svansen. 
så söt. och så lik gunnar på något sätt, men ja det är ju hans husse så. 

Nemen, titta vad jag hitta, jag som hatar att vara med på vimmelbilder, 
som tur är så syns jag ju inte, och fråga mig inte vad jag gör. haha 


Kommentarer
Postat av: neto

alltid lyckade fester hos dig johanna!!

fin bild :)

2009-03-03 @ 14:10:37
Postat av: Anonym

Du gör så att dom blir lyckade neto ;)

puss

2009-03-03 @ 22:16:46
Postat av: Jonas

Jag hade grymt kul

Vilken jävla cpbild :D

2009-03-03 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback