Bajshumorn på topp

Bajs, ja jag tror att många tycker det är roligt men vill dölja det för att inte verka fjantiga. 
Fast egentligen vad är roligt med bajs? 
avföring med gifter i. 
roligt liksom ? 

nä men apropå bajs så måste jag berätta en grej som jag fått höra från min mamma i 20 år. 
eller ja sen den händelsen då.

Mamma stod i köket och jag badade i badkaret, jag var kanske 3 år 
det var sådärlite vatten så att man inte kunde drunkna eller något, men ändå så pass mycket så leksaker kan flyta runt i badkaret.
Så satt jag där nöjt och lekte på, sen hörde mamma världens skrik från badrummet, det var jag som skrek, 
Mamma inspringaden i badrummet och där står jag, upptryckt mot ett hörn och pekar gråtandes på något som flyter runt i badkaret. 
Då hade jag bajsat i badkaret och försökte fly från min egna bajskorv 
smart tjej 
fast när man är tre så kanske man inte är så insatt. 

En några månaders gammal johanna 

Kommentarer
Postat av: Elsa Nyström

Hahahahhaha x'D

'' asg ''

Postat av: neto

haha fyfan va söt du är :D

kan tänka mig dig skrikandes åt en bajskorv ^^

2009-03-11 @ 21:39:11
Postat av: Johanna

svar till neto



haha jaså kan du ?

haha låter som du haft liknande upplevelser med mig.

Fast, kisset vid skomakarn var ju typ lika. eller hur ;)

2009-03-11 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback