SPRICKER SNART

Snart spricker jag för att det aldrig blir tisdag den 23e, och inte för att jag typ ätit för mycket eller ngt som man kan tro när man läser rubriken, 
höhöh 
då blire festival 
kommer bli fett grymt, awsome, toppen, underbart, härligt 
ja 
fast ska inte ha för stora förväntingar heller, inte för att det kommer bli tråkigt eller så, men för stora förväntingar kan göra en besviken 
men ne det kommer jag inte bli 
haha ni hör ju min inställning 

Jag ska iaf köpa ett fritidskort, (och det är ju dels en viss persons tips som jag köper det) 
men värsta nice 
440 kr, så får man åka hur mycket man vill i gävleborgs län i 3 månader :D
kommer dock inte gälla från gävle-borlänge
men eftersom min mor ska betala fritidskortet så kan jag nog allt betala det de kostar att åka därifrån. 
NAAAIIICE 
varför jag just är så jävla peppad nu är för att jag redan har typ allt fixat, sovsäck och sånna där tråkiga saker ni vet
sen de roliga grejjorna som t e x alkoholen köper jannina och jag i gävle när vi har lite tid över för just DET ! 

Nu ska jag bada, göra en hårinpackning, och sen njuta i min sköna säng och drömma vackra drömmar. 
för att sedan vakna upp till en ganska upptagen torsdag


en osminkad johanna
blajj






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback