Snart hemma

Jag närmar mig med små steg närmare och närmare min hemort,
vilket har blandade känslor. jag har verkligen haft det toppen på min resa
underbart bra har jag haft
Längtar inte ett dugg hem, eller jo, längtar efter alla människor som jag saknat.
Men inget annat

Vad har jag gjort på min resa då ?
Jo massa saker. bränt sönder mig i den otroliga hettan som har varit i borås.
Värsta bastun
men har ju hört att det varit typ så överallt så det var kanske inte ngt särskilt
Jag har festat, skämt ut mig på Max, eller ja skämt ut mig i knalleland i borås kan vi säga lika gärna
Träffat syster holger och emil, vilket var typ, två år sen sist
eller länge sen iaf, ett år kanske
sen Erik :)

ville verkligen inte lämna borås. för att åka hem betyder, städa alla jävla trapphus,
ta körkort
gå på arbetsförmedlingen. bland annat
BAJS
sen så är det ju mkt bra saker som händer också.
Fan vad fri jag kommer känna mig sen efter körkortet !
längtar som ett as. då ska jag dra såfort jag kan från Hudiksvall,. till större ort.
Borås är ett alternativ eftersom jag har lite kontakter till jobb där. höhö :)

sen komma hem till alla ansikten man helst vill spotta ner, eller glömma det är ju ett stort minus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback