"Nu e ja hemma ja"

Jajjemen, hoppade av tåget i tisdags, efter en stressad resa 
allså, resan kanske inte var så stressig, men innan jag kom på tåget var det stress på hög nivå.
phew 
Skulle fått skjuts av papsen, till centralen, men det var typ bilköer i hela sthlm så ist fick jag stressa ner till tunnelbanan. 
Och som tur var så gick det precis ett tåg til centralen då. 
hade jag måstat väntat så hade jag inte hunnit, ujuj.

Igår var det grillning och supning hos danne, sedan böcks
det var en helbra kväll. 
tack folket för detta 

När jag åkte bussen till iggan så satt jag och tänkte på en sak. typ varje gång ngn frågar hur gammal man är så säger man "öhh jag är 20" 
varför detta öhh:andet 
måste folk tänka efter hur gammal dom är? 
jag måste det. känner mig fortfarande som 18, haha 
hoppas jag känner så typ när jag är 30 också. 

nä men var iaf ett flertal som sa "öhh" innan dom sa hur gammal dom var. 
lite skoj. eller ja 
enligt mig iaf 

PÖSS 



Kommentarer
Postat av: neto

fin bild

2009-06-04 @ 23:17:28
Postat av: neto

är du hemma du

2009-06-05 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback