Hej

Igår fick jag mina skattepengar, idag blev det shopping 
ett par högmidjade jeansshirts och en randig tröja, en som jag har redan fast andra färger. 
hehe 

Snart ska jag till körskolan igen, andra gången idag 
har man inget liv så har man inte 

nästa vecka ska det trollas lite med mitt hår igen. 
saknar dock det svarta, jag som brukar bli arg på folk som färgar håret när dom redan passar så bra i de dom har. 
Eller som killar, när dom fått fin längd på håret, så där halvlångt och snyggt, då klipper dom av sig det. 
eller ännu värre, dom rakar sig. 
fyyyyy 

Men inget missklär en skönhet så jag passar som sagt i de flesta hårfärgerna 
MOHAHAHAH


En gammal bild som säkert de flesta sett,
klippte ihop den för ett tag sen
det är väll typ dom nyanserna som jag haft. 
Vill försöka få som typ den sista igen, fast lite ljusare 
typ såhär :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback