Hej tråkiga regniga söndag

Ja förra söndagen såhär dags var man i borås. 
saknar borås 

Men men, idag ska jag titta på film, medans jag tar ett fotbad, sedan ska jag göra ngn go lunch/middag, sen träna 
sen slappning 
har saknat min träning.
funderar  på att börja springa, vilket jag hatar 
men ändå. 
nu när jag inte kan träna lika ofta (eftersom dom inte har lika många pass på sommaren) 
så skulle lite löpning kunna kompensera det,
Måste bara komma igång, för när det är så tråkigt som jag tycker det är så är det inte lätt att ta den där första springturen.

Måste ladda ipoden och ge mig ut någon dag 
haha 
specifera någon dag 
nej tack 

Imorgon blire arbetsFÖRNEDRINGEN (som johanna nilsson så bra har namngett dom) 
Passar verkligen in 

vill inte 
hatar bibbi 

bläh 

Kommentarer
Postat av: jannina

nu klagar vi väl lite väl mycket tycker jag!

tänk på p&l och hur galet det kommer att bli så känns allt bättre.

när det gäller träning så skit i det, vi kommer ändp att konsumera så mycket bira den där veckan att ett års träning är förgäves.

ryck upp dig;)

Postat av: Anonym

jag saknar också träningen , det här går ju inte ! :P haha , ja där va jag fyndig va .

2009-06-07 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback