stort jävla fail

igår skrev jag ju att jag skulle färga håret, och inte riktigt visste hur det skulle bli
jag hade iaf köpt en blondering, måste vara sämsta blonderingen ever
för mitt hår blev inte det minsta ljusare
eller jo kanske i hårbotten, men det är ju självklart

Meningen med blonderingen var att jag sedan skulle färga det rött. för förhoppningsvis får någon sorts, orange färg
som jag hade förut, laddade upp en bild för ett bra tag sen.
så skulle jag vilja ha igen
men det verkar inte gud vilja
haha jag var rädd för att det skulle bli för ljust
men det blev ju inte ens någonting

inatt drömde jag att jag hade vitt hår. haha
men ja vi får se, jag har ju nu en röd färgning här hemma som väntas på att användas.

Nu ska vi snart dra ut till fläcka, vi ska grilla och bada tunna, dricka alkoholiga drycker och umgås
jocke, anna, linnea och calle kommer också.
mys
men inte för mkt alkohol för min del, för imorgon vid elva ska jag övningsköra på körskolan
och den bilen jag övningskör med har alkolås så lite pinsamt om det inte skulle bli grönt,


YEHAYEAHYRSAHkjshgdskjg ska ta med mig kameran, men om jag knäpper några bilder är tveksamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback