Stort fett minus för detta

Det negativa med att "återvända till vardagen" vad nu min vardag är, så är det att jag nu efter p&l och efter två fett härliga dagar med nytt folk bara vill dra härifrån ännu mer ! 
ahhh 
bli galen 
bara att träffa nytt folk. visst kan man träffa nytt folk i hudik. men fan 
alla är så dömande (nu säger inte jag att jag inte är det) 
alla är dömande eller "vet" redan vem man är 
det suger 
skulle vara nice att komma typ på en fest där man inte kände ngn, och där ingen kände dig 
så snackar man runt och bara ja jag vet inte. träffar nytt folk helt enkelt 
jag förstår mig inte på folk som åkte ner på P&L och bara hängde med hudikfolk 
tråkigt enligt mig :P
jag och jannina växlade nytt folk 
visst hade vi två gäng som vi hängde mer med, och det var ju nice för annars hade nog inte ena gänget stannat när dom passaret hudik. 

På måndag börjar min tråkiga vardag igen, träning, städning av trapphus, tagning av körkort (vilket går sjukt segt för mig) 
men imorgon blire iaf langos för jag är ensam hemma 
wiihooo



En random bild på Linnea från i midsommras
jordgubbar är gott



Kommentarer
Postat av: neto

Sötunge! Langos ska bli sweet imorgon, eller vad säger du ;)

Och angående tråkig vardag, jag förstår, men gör något åt de då :D du vet redan att jag är med

2009-07-05 @ 01:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback