Schysst

Igår var jag ute med bror och hans polare,
det var så roligt, för de flesta av hans kompisar blir så förvånad när de ser mig och jocke säger : ja det här är syrran

dom typ, ja du har ju växt på dig, osv
brorsan bjussa på inträde och några cider

olyckligt nog var det typ ingen jag kände ute, hur nu det går ihop.
haha. det var bara äldre
allså sjukt
trodde det var många unga ute.
men icke
jag hängde lite med jocke och hans kompisar sen så yra jag runt, hittade edit men då skulle hon dra
haha
påvägen hem träffa jag Danne och Ida, funderade på att dra med in igen med dom, men min soffa lockade mer,
så jag gick hem, åt lite risottosallad och såg paradise hotel, bra slut på kvällen.

nu har jag och jocke tittat på Micheal Jackson musikvideor
någon som sett denna?

Nu blire maln snart med Hanna och Angelica. MYS
sedan ska hanna färga mitt hår. men vad tänker jag inte säga. får bli en liten surprise, för jag vet inte riktigt själv hur det kommer bli, höhö
Sedan ska jag erik och hanna äta pubbis på bockarna, sen vid åtta ska jag träffa fetto och Patrick för att se HARRY POTTER
YEAH :D
längtar som tusan. bra sällskap, goda biopopcorn och en fullsatt biosalong.
Dom visar även i den bästa salongen, den där branta, så det inte spelar någon roll vart man sitter
NICE
SWEET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback