Officiell städkärring

Jaow, det måste ja säga att imorgon när jag får mitt tredje (och förhoppningsvis sista) städjobb
inte för att jag inte vill ha jobb, men något annat än städning skulle vara trevligt 
städat mina gamla hederliga trapphus i snart sju år 
det är jävligt lång tid faktiskt 

Imorgn ska jag städa för första gången på Thunman Tools 
gunnars företag
enligt mamma så är det äckligt där. då det jobbar bara karar där och ingen städar efter sig 
Det är toaletter och fikarum, och kontor 
toaletterna känns ju väldigt inbjudande.... inte 

Aja, vet inte hur mycket jag tjänar än, men om jag tjänar lika bra som jag gör på trapphusstädningen som också är hos dom, så blire ju lite granna iaf
tjänar typ 100 kr i timmen på det
och nu mån, tis och ons ska jag städa där vaarje dag. 
ousch ousch 

Cashflow 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback