mysimysi

jag glömde ju givetvis kameran,
men har använt min mobil så har massa bilder jag kan visa sen när jag kommer hem
Vi har grillat och innan det badade vi tunna i typ 1½ timme
så jävla nice
Snart så kommer anna (min brors tjej) på tv
eller hennes mage kommer på tv
för det är en kortfilm på ettan som handlar om en gravid tjej så var anna med när det spelades in.
för hon som spelar gravid var inte gravid på riktigt och då behövde dom en riktig gravid mage
haha :p
fin roll hon fick
nä men tror det var typ kvart i nio så då kommer vi nog sitta bänkade framför tvn

nu ska jag ut till dom andra mongona

HEJS

Kommentarer
Postat av: neto

Hon var med 2 sek :D omg. Trodde de skulle vara en långfilm

2009-07-16 @ 22:08:00
Postat av: Anonym

haha jo men vi hånade ju henne lite :P



jag skrev ju även kortfilm här på bloggen så :P

2009-07-17 @ 00:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback