Men jora

Min stationära data är fuckad
det är tydligen någon masterfile som är skadad
det låter inte så bra
någon som vet vad man ska göra? går det att göra ngt åt det?
jag kan ju vara inne på den och så, men det tar ju tiotusen år när man klickar på saker
så just nu använder jag min bärbara
som är tio gånger snabbare

och sen vare väll på tiden att jag började använda den
varför jag inte gjort det tidigare är för att jag har allt på den stationära, typ som bilder, musik, osv
bokmärken :P
men dom har jag flyttat över nu iaf

Sen har pappa gett mig någon sorts liten parabol till datorn så jag kan titta på gratiskanaler
jag har ju bara 1an, 2an, och 4an på min tv,
inte för att jag fick så många mer med den här miniparabolen, men tv6 fick jag iaf,
2½ men !
och paradise hotel danmark, som hanna gjort så jag fastnat i.
så lite mer har jag ju att titta på, jag som aldrig ser tv.

Snart ska jag träna, det ska bli så jävla underbart skön, har fan inte tränat på,
ja jag vet inte, länge sen iaf
för länge sen
springa runt lillfjärn, haha som om jag gjort det
är lite orolig dock, för jag är inte så mkt för att sporta utomhus, då jag fått en allergiattack när jag överansträngde mig när det var pollen på G,
sjukhuset kom fram till att jag inte tål gräs, och något mer
Så ska jag göra friskis och svettis i gräset nu, bra johanna.


Och idag första dagen när jag städade hos gunnar, det var nice, slappt.
inge folk där som jobbar då alla är på semseter, förutom gunnar
det var väldigt äckliga toaletter, ingrott och äckligt, men inget står emot mig inte.
på med plasthandskar och fram med grovsåpan, höhö

Gunnar bjöd på lunch, jag fick välja vad jag ville, men valde en sallad, tråkigt nog.
men det var en jävligt god sallad iaf.

NU ska jag träna, hoppas på att det inte blir någon allergiattack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback