Men jora

Har varit ute i brors stuga och softat, ätit så sjukt god mat.
Min bror har köpt en ny grill för 5000 spänn så nu må ni tro att det grillas där ute i lönnånger
Dom har grillat nu varje dag sen dom köpte den, haha
Calle frågade, ska vi inte äta annat än grillat?
haha
alltid lika roligt och trevligt att umgås med brorsan och hans familj.

Just nu sitter jag och lägger upp min kvarvarande ensam hemma vecka.
det är ju så sjukt skönt och jag njuter varje sekund.
Inte behöva bry sig om när man måste diska eller plocka undan utan att man har en mamma som kommer och gnager

kunna ha folk hemma utan gnäll och
ja
ni vet, höhö

Jag sitter och funderar på att dra till sundsvall själv på torsdag. skulle vara nice att titta lite på rean där uppe också.
även om det kanske är jävligt utplockat, men ändå.
Något läre man hitta, och gör jag inte det så förlorar jag inte så mkt på det då jag åker "gratis" till sundsvall
har ju mitt fritidskort
så det är nice.

sen igår fick jag rikskuponger för ett värde av 600 spänn av jocke.
det var snällt.
(ni som inte vet vad rikskuponger är, så är det kuponger av olika valörer, som man kan äta ute för)
snääääll bror

Nu ska jag tvätta lite, bada och se någon av mina två komedier jag har på datorn,

JUST JA
En viktig efterlysning.
Vart köper man plopp nougador, ni vet plopp fast med nougat i?
VILL HA SÅNNA
förut fanns det på Hemmakväll, men dom har slutat med dom. :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback