Märklig dröm

Ja ursäkta att jag laddar upp flera inlägg på engång, men mitt internet var fuckat igår

Iaf natten tills igår så drömde jag sjukaste drömmen,
det var som en blandning mellan Harry potter och Star Wars
och jag var med i den.

det var jag och tre andra kompisar, några okända :P
vi kunde trolla och hade starka krafter, och så fanns det en mörk sida
dom som härskade där ville att vi skulle bli onda eftersom vi hade så starka krafter

jag kommer inte ihåg så mkt av vad som hände i mitten av drömmen,
och inte heller hur mina vänner blev tagna,
men det blev dom iaf,
och jag var den enda kvar som skulle kämpa för den goda sidan.

Det slutade med att jag satt och åt mat vid ett långt bord i en slottsliknande sal, men skitstora fönster ut över "riket"
och när vi "goda" satt där och åt och diskuterade hur vi skulle lösa detta, så kom de onda in och satte sig vid bordet,
och sakta men säkert började dom få över de goda som var kvar över till den mörka sidan.

De som blev onda fick röda ögon och var helt paralyserade
Jag kommer ihåg att jag satt med min trollstav och lekte lite, glömde totalt bort att jag inte skulle visa att jag hade med mig den.
Men så fick dom syn på den och jag försökte gömma den, men då höll dom en kniv mot min rygg och kände att den var vass.
så det var bara att lämna över trollstaven
då sprack det för mig i drömmen, jag började gråta för jag insåg att jag aldrig skulle klara att kämpa emot alla de som var där, och allra minst utan min trollstav
de onda bara skrattade åt mig när jag satt där på stolen och grät.
jag kommer ihåg att jag skiträdd

Och det avrundar min dröm, jag vaknade typ vid åtta på morgonen, kände mig inte så utvilade, mest trött.
Och jag var blöt om kinderna för jag hade gråtit
haha så jävla sjuk dröm, jag kommer ihåg det mesta in i minsta detalj men orkar inte skriva allt
det var verkligen som att vara med i en film.
jag drömmer oftast om saker som jag varit med om eller som är ganska verkliga, men detta var ju ett undantag kan man säga.
Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback