Gett upp hoppet

Ja fan, nu har jag ställt min laptop på skrivbordet, mofflat bort mina två skärmar så dom står upptryckta mot väggen.
Jag har gett upp hoppet om min stationära.
Är inte så värst ledsen.
alla bilder och så har jag redan på skivor
det ända som är lite pain är att mitt bästa redigeringsprogram är på den datorn
Photoshop elements (vet inte vilken version det är) så därför är det lite jobbigt då det finns 7 st photoshop elements
Får testa alla :P
suck

jag är lite irriterad, fast egentligen vet jag inte varför, eller jo det vet jag ju
har varit ensam hemma till och från denna vecka.
och var nyss och städade trapphus, och var sådär less och trött
tänkte att när jag kom hem skulle jag ta ett bad sedan krypa ner i sängen och se film.
Inte för att jag inte kan göra det nu, men när jag kom hem var mamma på ett bajsnödigt humör och är sådär vresig och skit

Såå nu har jag stängt in mig på rummet och surar
tänker sitta här tills imorgon när dom åkt igen.
eller iaf tills jag blir hungrig, och jag tänker inte äta deras äckliga fisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback