Youtube <3

ja, jag menar, vem gillar inte youtube ? 
Har suttit säkert en halvtimme och glott på den sidan nu, borde fundera på att lägga mig. 
Eftersom att imorgon kallar plikten, ska få jobba där månaden ut, sen får vi se.
Hoppas hoppas hoppas att jag får vara kvar, verkligen. 

Aja, tillbaka till Youtube, så hittade jag några gamla favoriter 
Chris Crocker, han ni vet "leave Britney alone!" så bölar han och har massa smink på sig.
iaf han har gjort många sjuka videos, han tod upp mycket av halvtimmen jag suttit nu. 
Hittade några godingar 





Sen en annan Youtube idol, Kylemonkey 
Anette som gjort så jag börjat titta på båda dom här två freaken.





Kommentarer
Postat av: Yeaah11 TME micke

xD kolla den här också RvR3sY" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=rqtrRvR3sY

2009-02-17 @ 18:43:40
Postat av: Leo

Kylemonkey i like:D

2009-02-18 @ 00:35:37
URL: http://ozolinscarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback