Teeth

Sitter här och väntar på att få träna, 
det är ltie drygt, för jag hinner alltid ändra mig flera gånger, 

typ vad skönt det skulle vara och bara vara hemma, men det har jag ju varit så mycket ändå så. 
sen vad skönt det skulle vara att lägga sig i ett bad, och ligga där tills man skrumpnat ihop till ett ända stort russin.

Skulle övningsköra hem med mamma, men det gick som det gick
hon är den människan som kan få mig mest stressad av alla, och just idag när vi körde så gick det verkligen inte bra, och vi bytte plats. 
Så är lite, ja inte neråt, men när jag kört dåligt så känns det som jag aldrig kommer ta körkort. 
bajs, och ibland går det så jävla bra så jag undrar varför jag inte fått körkort än
haha 
nä men kan verkligen inte köra med mamma, och det bevisades ju verkligen idag.

Och nu när jag sitter här och velar, fast har nog bestämt mig nu för att träna.
iaf, så måste jag verkligen rekommendera en sjuk film som jag och fetto såg för någon vecka sen 
Det är en Skräck/komedi. 
och jag som är ett fan av båda dom genrerna så måste jag givetvis se den.
Den var rolig, och ja, lite sådär speciell, tycker i alla fall att ni borde se den 


Kommentarer
Postat av: nolltre

Haha, vadå? Har hon ett monster i fittan?

Postat av: Anonym

hahaha. den filmen var ju nästan för dålig så den blev bra :D

trailern var lockande iaf

2009-02-11 @ 16:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback