Men vilket tjat !

när jag jobbar så lyssnar jag mycket på radio, och då brukar det bli rix fm, för jag gillar faktiskt roger titti och gert.
Men sen är det ju samma låt på repeat dagen ut. det tjatet orkar jag inte med, 
sen är det tjat om samma grejjer, allså som idag har det varit, fettisdagen, bokrean och prinsessan victorias förlovning. 
jag spyyyyr galla !
aauhguhfg
blir galen på allt tjat, som tur är så räddas man av p3 som lätt är bästa radiofrekvensen 
tio plus till p3 ++++++++++ 
aja iaf, så har det varit en bra dag
har faktiskt köpt böcker på bokrean, två stycken.

Men inga böcker som man läser, det är mer, tittböcker 
haha ne men båda böckerna är gjorda av David Batra, ni vet. 
han som är med i morgonsoffan, hon är ju faktiskt ganska skojjig.
de två böckerna påminde om varandra, ena handlade om roliga tidningsutklipp genom tiderna, så som insändare till annonser, osv.
sen den andra, som jag gillar mest, är en bok där david har samlat ihop massa lappar, som kommer från olika delar av landet. 
ni vet, lappar som folk sätter till varandra 
så är det liksom olika kategorier. 
som "grannar" "tvättstugan" 
ni fattar va? 

ett exempel 
" Ni som röker på balkongen 
sluta kasta fimpar i rabatten, jag plockar upp dom / eva" 

haha liksom ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback